mandag 20. mai 2013

Pinse

 Hei alle sammen, beklager at det har vært dålig med blogging de siste dagene men jeg har rett og slett slitt meg ut på å gjøre ting med familien så når jeg har satt meg ned så har jeg vært ferdig. Håper det tar seg opp litt igjen. Kan oppdatere litt på formen, jeg hadde to kjempe gode dager så jeg trodde at nå..nå var det snart over, men så fikk jeg igjen for det i dag. Begynner å bli litt motløs, synes det allerede har tatt for lang tid. Jeg savner å kunne gjøre alt jeg vil når jeg vil, voksne og barn på jobb og ikke minst et sosialliv. Legger ved litt bilder som viser de gode stundene iallefall, deilig med fint vær så jeg bare har kunnet ligget i ro mens Emilie kunne kost seg :)






                                                   




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar