fredag 1. november 2013

Mat

I det siste så har jeg slitt veldig med å få i meg noe mat, matlysten har vært bånn i bøtta og hadde jeg ikke blitt tvingt til å spise så hadde jeg vel heller ikke gjort det. Har i hovedsak drikket kaffe og brus og det merkes godt nå. Huden er forferdelig, jeg føler meg dvask og oppblåst så på mandag kjører jeg hardt igjen. Jeg skal prøve meg på diett igjen, etter en lengre pause, i tillegg til at jeg skal ta tilskudd i form av supermat, multivitamin, probiotika og omega3. Har tenkt å kjøre på med litt lavkarbo igjen, formen var så fin sist jeg prøvde det så jeg gir det en sjanse til. Grei å kjøre diett litt nå før jula kommer med alle sine utskeielser. Kommer nok til å prøve å bruke bloggen aktivt som en slags "dagbok" og følge opp  med selv ift vektnedgang. Skal kjøre meg ganske hardt på trening også så jeg får styrka kroppen litt.

Jeg kommer nok til å endre litt på denne, grønnsaker uten stivelse vil få størst plass på tallerkenen min !!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar