tirsdag 16. april 2013

Snurrebart

Å føle at kroppen er i ubalanse er ingen god følelse ! I det siste har jeg vært konstant trøtt uansett hvordan jeg sover. Har hatt hodepine 50 % av dagene, vært mye svimmel og det har bare økt i styrke. Jeg har også fått skjelvinger i beina som er ganske ubehagelig. Noen ganger kjennes det ut som om trykket inni hodet øker. Jer er veldig mye tørst og har fått problemer med å fokusere blikket i enkelte situasjoner. Har fått legetime og gleder meg til å se om noe kan gjøres. Det går liksom utover alt og nå har det også gått utover humøret mitt. Jeg liker å være aktiv og blid, ikke sløv og grinete. Vurderer å ønske meg en akutt time til legen om det forverrer seg ! Noen som har opplevd noe lignende ? Er veeldig svimmel, føler meg som en snurrebart, verden snurrer iallefall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar