tirsdag 30. april 2013

Day 2

10 fakta dere (kanskje) ikke vet om meg !

1: Jeg hater tær...sånn seriøst, det er STYGT!
2: Min drømmemann er Richard Geere..yeah i know...litt gæmmel...men han er fiiin !
3: Jeg husker hva jeg drømmer så og si hver natt, og jeg drømmer de sykeste drømmer.
4: Jeg sutta på tommelen når jeg var lita og våkner faktisk enda med tommelen i munnen en gang iblant!!! Fantastisk usjarmerende.
5: Når jeg var midre var jeg sikker på at jeg var adoptert og absoutt ikke norsk, i min ville fantasi kunne jeg til og med litt av språket fra det landet jeg opprinnelig skulle komme ifra.
6: Jeg er en kontroll-freak, om noen endrer planer som jeg er involvert i så kan jeg bli skikkelig grinete, fordi om endringene resulterer i noe bedre.
7: Jeg skyller alltid glasset mitt før jeg fyller det med vann, det gå helt på autopilot og det er kun når jeg skal ha vann...
8: Når jeg var gravid hadde jeg cravings for å TYGGE isbiter. Hadde jeg ikke noe å lage isbiter i så fryste jeg vann i pose og satt og knasket på det.
9: Jeg har stjålet i butikk en gang i mitt liv og det var en caramello da jeg gikk i tredje klasse eller noe.
10: Uanett hvilken musikk jeg hører for første gang så hører jeg ikke på teksten, men på beaten og lager ser for meg hvordan man kan danse til den.

Utrolig interessant eller hur ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar