mandag 2. september 2013

KONKURRANSE

Da er jeg så heldig at jeg har fått et samarbeid med livegym.no, og i den forbindelse skal jeg ha en konkuranse om å vinne trening i 3 måneder. Om du lurer på hva livegym er kan du lese hva jeg har skrevet her. Det du må gjøre for å delta er å like siden deres på facebook her og etter det legge igjen en komentar på dette innlegget med navn og mailadresse.Ønsker du ekstra vinnesjanse så del dette på blogg/instagram og du får et ekstra lodd.Det er viktig at du da skriver her om hvor du har lagt ut og om du deler på instagarm bruker du #siljehahn
Jeg trekker en vinner på Søndag 15.september , lykke til :)





8 kommentarer:

  1. Har likt og delt på facebook:) Dette så jo kjempespennende ut \:)Hadde vært kjekt å fått sjansen til å prøve ut ja:)

    Klem Charlotte
    charlottetotland@gmail.com

    SvarSlett
  2. Wow, det hadde jo vært helt fantastisk å teste ut LiveGym!
    Hanne
    matpakkemamma(krøllalfa)gmail.com

    SvarSlett
  3. Ja d vil jeg gjerne teste ut, høres enkelt og greit ut og mye enklere enn å måtte ut på treningsstudio! Perfekt for meg som er alene med ei på 1,5 år når samboeren er på Nordsjøen! Har delt på Instagram :-)
    Klem, Monica :-)
    monigjo@online.no

    SvarSlett
  4. Da har jeg delt på facebook og liker siden deres fra før. Jeg har deltatt på en lignende konkurranse om dem før, men dessverre inntreffer ikke vinnerlykken meg. Jeg har født for nesten to år siden og klarer ikke finne motivasjonen til å ta buss til treningssentere titt og ofte. Jeg foretrekker å trene i stuen, men hvor er motivasjonen? Jeg krysser fingrene for vinnerlykke denne gangen ! Kjempeflott konkurranse :)

    mch nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Liker på fb!
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  6. Æ har likt og delt på facebook:) Ønkse mæ vældi, for æ treng å komme iform!!!!

    Mvh Veronica
    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  7. jeg har likt og delt facebooksiden:D
    krysser fingrene og håper at jeg vinner:D

    yennhi nguyen
    yn.ng@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Har likt og delt på facebook, samt skrevet et lite innlegg på bloggen min:
    http://meeowth.blogg.no/1379250501_fri_trening_p_livegym.html

    Hilsen Christine
    meeowth(a)Hotmail.com

    SvarSlett