fredag 19. april 2013

HELG!

Ja endelig er det helg, jeg har gått på akkord med meg selv i uka her og presset meg selv for å komme gjennom uka. Dagene på jobb har gått greit nok, har heldigvis herlige kollegaer med forståelse for at jeg er litt "fjern", også får de meg i så godt humør :) Har merket når jeg har kommet hjem at jeg har tatt ut alt jeg har hatt på jobb, for ettermiddagene har jeg stort sett ikke gjort noe. Lagt meg i 21 tiden hver kveld og vært ganske ferdig. I helgen blir det bare kos, vi skal en liten tivoli men jeg skal IKKE ta noe som går rundt for å si det sånn, for inni meg går det rundt nok som det er ! Holder på å leser Regines bok nå for jeg skal bruke den i særemnet mitt, utrolig sterk lesing. Snart ferdig og da er det Jostein Gaarders "i et speil, i en gåte" som står for tur. Den siste boka jeg skal lese er "Ida`s dans" og den gruer jeg meg til å lese! Skal skrive litt om hvordan forfatterne tar for seg det tunge temaet og hvilke måter de skiller seg fra hverandre ut ifra når de er skrevet osv. Blir spennende å se om jeg får til noe ut av dette, første gang jeg har skrevet noe særemne. Nå skal jeg lese ferdig boka mi før det blir natta, er litt ekkelt å sitte forann pc-skjermen når man er så svimmel. Ha en flott fredags kveld alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar