torsdag 7. november 2013

Nyheter og sveving

Det har skjedd noen endringer i livet mtt i det siste og det er vel kanskje greit at jeg deler det på bloggen siden det er så hyggelige nyheter.
*Jeg har fått meg kjæreste (!) og han er rett og slett ganske fantastisk på alle mulige måter, føler meg utrolig heldig.
*Jeg har vunnet tur med DFDS Seaways fra oslo til københavn for to, reiser vel en tur i Januar.
*Jeg har fått meg JOBB!!! Jaaa endelig har frøkna fått seg fast jobb, jeg skal fra i morgen Fredag jobbe i en sportbutikk her i nærheten.
*Fikk melding i dag om at min beste vennine er kommet helt fra Sortland for å være her et par dager, skal dra å møte henne snart, gleder meg utrolig mye til å få en Tine klem og leke med fadderbarnet mitt :)


Så utrolig mye bra som skjer for tiden så jeg kan ikke annet enn å sveve litt, og det er DEILIG!  Har vært noen turbulente år nå så det er utrolig fantastisk at så mye bra kan skje på kort tid nå. Denne uka lever jeg nok på leeenge!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar