fredag 17. januar 2014

siden sist

Leenge siden sist og mye har skjedd, er på tide å ta opp bloggingen igjen, er jo her jeg får luftet hodet mitt. Sist fortalte jeg at jeg hadde fått meg kjæreste og nå har han flyttet inn hos meg, alt føles utrolig riktig og det virker som den siste puslespillbiten er kommet på plass. Jeg svever nok litt over gjennomsnittet enda, alt er utrolig rosenrødtog det er faktisk sant. Jeg har fått tilbake matlysten og på det viset gått NED 3 kg :D Jobben min trives jeg bare bedre og bedre i, å selge er noe jeg virkelig liker og å få møte nye mennesker hver eneste dag er veldig givende. Skal prøve å bli litt flinkere til å oppdatere framover ! Litt av bildene som er tatt i det siste, følg meg på instagram, der oppdateres det ofte ! Ha enf in helg alle sammen, selv skal jeg jobbe imorgen så helg blir det ikke før etter 18 ;)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar