torsdag 23. januar 2014

I gang igjen !!

I dag startet jeg med å endre på livsstilen min og jeg kommer nok en gang til å bruke GO123 som et hjelpemiddel på veien, nå har jeg også begynt å blogge for de og den bloggen kan du finn HER !
Det er nok der inne jeg kommer til å skrive mest om denne prosessen,og kommer til å bruke denne bloggen som en mere hverdagsblogg. Jeg har fått en del tilbud om å blogge under enkelte firma men jeg har takket nei til alle, denne gangen var det jeg selv som ønsket det og da var saken enkel. Jeg har jo gått på GO123 tidliger og gikk da ned 7 kg og 56 cm, denne gangen vil jeg ned enda mer så det blir spennende å se om hva jeg greier. I går var jeg på trening i 3 timer så i dag er jeg stivere enn noen gang, blir en økt med yoga forann tvn med Emilie i dag tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar