mandag 6. mai 2013

Legebesøk igjen

Det var ikke en kjempe oppmuntrende time, jeg ble sykemeldt til 11 juni for han mente det kom til å ta lang tid. Vet jo enda ikke hva det er men han holder en knapp på virus på balansenerven, dette er jo ikke farlig men det tar tid. Det eneste han synes er rart er at jeg har så mye hodepine, det er derfor jeg skal ta MR av hodet. Så da er det vel bare å vente på å bli bedre og utnytte de gode dagene. Fordi om jeg da får svi for det på kveldene, jeg unngår iallefall å bli deprimert av å bare ligge i ro. Senere i dag kommer dagens 30-days challanfe og da blir det innlegg om smykkene mine !!! Wow detta blir spennende!! Ha en fin mandag alle sammen. Må bare legge til et bilde av lille diamant tatt når vi ble kjørt hjem i går. Sitter og leser feel-good roman for voksne i skaut, er da vel dame!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar