onsdag 15. mai 2013

Day 17

♥  day 17: 10 personer/gjenstander du ville tatt med på en øde øy

1. Emilie, hadde ikke greid meg uten diamanten min.



2.MacGyver kniv, vil tro det kan være nyttig å ha på en øde øy.



3. Fuktighetskrem, ja jeg vet ikke livsnødvendig men for meg er det nesten det.



4.En stor kasse med hermetisert mat så vi ikke har sultet ihjel.


5.Fyrstikker, jeg er utrolig lite handy av meg så alle hjelpemidler hadde vært gode.


6.En camelbak mule fylt med vann, da hadde vi hatt ferskvann en liten stund iallefall

7. Reisesett meg tannkos og tannkrem, grunnen sier seg kanskje selv :)




 8. Et gigantisk myggnett, hater insekter!


9. MacGyver, ja hvorfor ikke ta med han også ikke bare kviven ? Han hadde fikset det meste


10. Abtibac, ja jeg veldig glad i å være ren.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar