onsdag 28. august 2013

Å føle seg frisk

For ca 5 mnder siden fikk jeg virus på balansenerven, noe som gjorde at jeg gikk og var konstant svimmel, hadde hodepine, leddsmerter og kvalme. Jeg var sykemeldt de siste mndene av vikariatet mitt noe jeg er kjempe lei meg for. I sommer har det gått veldig opp og ned, rett før jeg reiste til Tyrkia begynte jeg å kjenne på at jeg kanskje ble frisk. Da kom selvsagt forkjølelsen, noe som egentlig utviklet seg til å bli bihulebetennenlse/influensa. Dette satt i godt over 2 uker og slapp ikke før i går. Da kjente jeg på at jeg ikke hadde hodepine, var ikke tett og hadde sluttet å hoste. magen fungerte normalt og jeg kjente at jeg faktisk hadde energi. Jeg kan ikke få sagt hvor deilig det føltes og i dag feiret jeg med min første joggetur på leeenge. Jeg greide ikke den lengste turen, må nok begynne litt smått...MEN jeg greide det og det føltes helt fantastisk. Jeg banker i bordet og krysser fingrene på at jeg har en frisk høst i vente.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar