søndag 9. juni 2013

Veet wax

Jeg har vært så heldig ig fått prøve den nye voksen til veet gjennom buzzador. (Når nan registrerer seg der kan man få prøve produkter mot å "reklamere" for produktet, men man skal alltid si sin oppriktige mening) først prøvde jeg den for brynene og det fikk jeg faktisk ikke til, må nok ha litt hjelp. Deretter var det leggene sin tur og da ble jeg imponert ! Voksen ble varmet opp innen en halvtime og påføringen gikk lett som en lek med "maskinen". Kan anbefales på det sterkeste, deilig med glatte ben nå når det er sommer. Eneste som var dumt var at jeg var så utålmodig at bare halvparten av hårene var lange nok :) Neste gang skal jeg være mer tålmodig! Om dere lurer på noe om produktet eller det å være buzzador kan dere sende meg en mail på silje86.sh@gmail.com :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar