fredag 21. juni 2013

Ekstrem makeover hair-edition

I går var jeg på capelli frisørsalong i Levanger der søte lærlingen deres,Maria skulle ta avfarging på meg. Var så lei av det svarte så jeg ville "begynne på nytt". Når første steg, altså avfarging var ferdig gjorde jeg ikke annet enn å le. Jeg så rett og slett ikke ut! Så var det fargingen som sto for tur, jeg la saken så og si i hennes hender men jeg ville nærmere min egen hårfarge. Nå har jeg prøvd å bli vant til det nye håret  i en dag men kjenner at det skjer ikke. Ble nok hakket for lyst for min smak, så det skal farges igjen snart, i en litt mørkete brunfarge, men IKKE mørkebrunt eller svart :) men da har jeg iallefall prøvd å være "blondine", og til alle dere som mente jeg skulle bli skikkelig blond: dere er enige med meg nå eller ?

Før:

Underveis :

  

Etter:

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar