onsdag 19. juni 2013

Klageinnlegg

Er deilig å kunne få utløp for sin furstrasjon via denne bloggen, beklager om det er mye syteinnlegg men det blir litt sånn for tiden. Formen er enda ikke på topp og jeg er så utrolig lei av dette her, det må da ta slutt snart. Jeg savner å ha energi til å gjøre alt jeg vil, i dag var jeg på en runde med mamma og når jeg kom hjem var jeg helt ferdig, dundrende hodepine og svimmel som fy. Da var det bare å legge seg for å sove, har 100 ting jeg skulle ha gjort men det får bare være. Jeg prioriterer hyggelige ting framfor husvask og den slags. Et lyspunkt i hverdagen er at jeg fikk kjøpt meg masse fint pyntegjenstander i sølv på Fretex (elsker gamle ting <3) og at Emilie er grei og snill med mamman sin. Nå håper jeg bare at formen er på plass til ferien starter, hvis ikke blir det ikke bare bare å være i familieparker osv. Det var dagens utblåsning, takk for at dere "lytter" ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar