søndag 8. april 2012

Slanking

Jeg må vel bare gjøre som "alle" andre jeg også, sommeren og bikinisesongen er her virkelig snart og jeg er IKKE klar !!!
Vil ikke si at jeg er tjukk, andre kan kanskje si det men jeg synes heldigvis ikke det selv, litt små lubben derimot det er jeg nok.
Skulle gjerne tatt av 5-10 kg og fått strammet opp litt så nå som påsken nærmer seg slutten er det flott å starte.
Måten jeg skal gjøre dette på er å kombinere diverse "slankekurer" siden jeg ikke har stor tro på at man får en varig og sunn vektendring av dietter osv.
*Litt lavkarbo ved å kutte NED ikke ut sukker og stivelse.
*Litt libra ved å spise mindre måltider og hyppigere
*Bevege meg mest mulig, som alenemamma og i full jobb så er det ikke lett å få trent men jeg skal få til å bevege meg mest mulig, og gjøre enkle styrkeøveølser.
*Drikke mye mer vann og ta multivitaminer samt fibertabletter for magen.
*Litt Herbalife ved å drikke shake til frokost da det er det verste måltidet ever, jeg liker ikke å svelge fast føde om morningen.

Så....får vi se da om dette funker, jeg skal invistere i et målebånd og en vekt så kanskje jeg lar dere delta i nedgangen :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar