søndag 8. april 2012

Moteshow

Før påske gikk Emilie moteshow på Saupsat bydelscafe, for en barne-kles butikk som heter Willywonka.
Den ligger på Heimdal og du kan finne klær til de små i alle prisgrupper og de har fantastisk mye fint der.
En annen ting de tilbyr er fantastisk god service, alle jeg har snakket med er kjempe fornøyd med måten de har blitt tatt imot på av de som jobber der.

Her er siden deres

(vil bare presisere at dette ikke er et sponset innlegg og jeg kun skryter av det jeg synes fortjener skryt)




Emilie elsket oppgaven som "catwalk-modell", ga nok mersmak for å si det sånn.
Jeg har alltid sagt at jeg ikke skal bli en slik mor som presser barnbet til å være i "showbiz" og det har jeg heller ikke blitt.
Det er Emilie selv som ytrer ønske om slike ting, og hun eeelsker å vise seg fram og showe, så da må hun få lov til det synes jeg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar